środa, 29 lipca 2015

Balkon.

Został Nam już tylko miesiąc wakacji. Szkoda, ale żeby móc delektować się ciepłą pogodą postanowiłam poddać metamorfozie zwykły balkon. Wszystko po to, aby pasował do reszty mieszkania i żeby domownicy mogli jeść na tym balkonie np. śniadania lub wypić aromatyczną kawę po pracy. Koszty tej metamorfozy nie były duże, a efekt jest zadowalający. Zresztą sami spójrzcie.






Jak widać balkon nie prezentował się najlepiej :) A rude kafelki nie dodawały mu uroku. Postanowiłam więc podłogę zmienić. Nie chciałam jednak skuwać kafelek gdyż byłoby z tym dużo zachodu. Kupiłam farbę do betonu i pomalowałam dwa razy :)



Następnym krokiem był zakup stolika i krzesełek. Aby nie inwestować dużo wybór padł na zestaw z Ikei. Lekko tylko zmodyfikowałam komplet i również przemalował na biały kolor.

Before


After




I co myślicie?? :)

18 komentarzy:

  1. Świetny efekt :) Teraz można zasiadać z kawką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza, wszystko co białe wygląda tak pięknie :) Do tego ta poduszka jest kropką nad "i" :) Będę z miłą chęcią częściej do Ciebie wpadać, a własnie Twojego bloga odkryłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za miłe słowa :) az chce się coś nowego wymyślic :)

      Usuń
  3. zddecydowanie zmiana na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda dużo lepiej, świetnie wyglądają te chusteczki :D

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak niewiele czasami trzeba by odmienić przestrzeń wokół nas:-)
    Fantastyczna metamorfoza:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niewielkim kosztem a az miło usiąść na kawkę i na winko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna zmiana. zazdroszczę posiadania balkonu
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło :) Praca się opłaciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z efektu i miłych komentarz :) Pozdrawiam

      Usuń