środa, 25 lutego 2015

O sztuce dodatku...

W prawdzie jestem jeszcze w trakcie wykańczania mieszkania, ale nie od dziś wiem, że dodatki "robią robotę". Nawet jeśli brakuje jeszcze szaf, żyrandoli a ściany świecą pustkami. Aby mieszkanie stało się bardziej przytulne postanowiłam zainwestować w poduszki. Są przytulne, a dzięki temu, że możemy zmieniać poszewki w łatwy sposób da się zmienić charakter naszego mieszkania.
U mnie bazą jest biel, która jest ponadczasowa i jakiś czas temu wróciła do łask. Biel również powiększa, co w przypadku małego metrażu jest korzystnym zabiegiem.





Dużo mebli w moim salonie została nabyta w bardzo okazyjnej cenie lub jak w przypadku stolika, który jest zrobiony ze skrzynek po jabłkach jest to tak zwany handmade :) Pieniek własniręcznie pomalowany, służy też za dodatkowy stoliczek.
Pufa w kolorze lazurowym przełamuje biel, została przywieziona z zagranicznej wycieczki. Poduszki nadają przytulności.



Wydaje mi się, że dobrym pomysłem jest robienie zdjęć swojego M i popatrzeć na nie z innej perspektywy oraz zatrzymać na fotografii potencjalne zmiany jakie zaistniały w toku zamieszkania.


W przedpokoju stoi skrzynia, która spełnia wiele funkcji. Trzymamy w niej buty oraz preparaty do pielęgnacji. W przyszłości mam dla niej inne przeznaczenie :)
Z wieszaka powyżej nie jestem bardzo zadowolona, ale zaraz po remoncie nie mieliśmy żadnej szafy i bardzo dobrze spełniał swoją rolę. Aż za dobrze po do dzisiaj zawsze coś na nim wisi, a mnie się wydaje, że wygląda to nieporządnie. Zastanawiam się, czy całkowicie nie skasować tego wieszaka, ale w zimie przy gościach przydaję się. Co o tym sądzicie?



A Tu już kolejna odsłona mojej polowej szafy :) Dobrze, że są takie rurki, które ratują ciuchy przed trzymaniem w kartonach. Sypialnia jest wciąż w toku, ale tutaj też mam kilka poduszek, w temacie bardziej zwierzęcym.

Bardzo lubię motyw zwierzęcy, a szczególnie jelonki :) Co chyba widać. W domu mamy dwa poroża, jedno leży na półce a drugie jest zawieszone na wejściu :)




Już niedługo w naszym mieszkaniu pojawią się nowe szafy i życie będzie miało mam nadzieję większy ład :)

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się kącik z kanapą i piękne poduszki. No i parkiet. Nie podoba mi się koc na kanapie, jak już musi tam być to poszukaj może czegoś w poduszkowe wzory? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz, muszę się nad tym zastanowić :) Zdjęcia robiłam trochę "na szybko" bo chciałam je zrobić jeszcze w dzień, a ciągle było ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie urządzone wnętrze. Jest przytulne pomimo białych ścian. Jednak biały to świetne płótno do tworzenia wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo, ciągle jestem w trakcie urządzania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie można kupic taka skrzynie?

    OdpowiedzUsuń